How do I live without you?

I want to know .

How do I breathe without you? 

If you ever go .

How do I ever ,ever survive. 

How do I live?

how do I live?

Oh how do I live? 

當你的淚在微笑中滑落 

回憶的風 吹(催)著我走 我卻情願停留 

等一顆心的時間的盡頭 呼吸也會痛 

可是我記得 你給我的夢 

每一天在你的懷裡等待 

每一夜我感覺你的存在 

走過傷害

我回頭看  

是永遠都燦爛的愛 

這一次我決定勇敢去愛 

這一次我陪你看到未來 

so How do I live? 

How do I live ?

How do I live? 

Without you .

How do I live ~~~


arrow
arrow
    全站熱搜

    justmystyle104 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()